<

Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

Lietuvos vartotojo DNR – kaip suprasti, atkoduoti, susidraugauti?

Data: 2014 m. balandžio 29 d.

 

Tarp sovietinės sistemos ir Vakarų pasaulio: kas formuoja Lietuvos vartotojo motyvus?

 

Balandžio 29-ąją Saulius Kazlauskas iš „Aktualių tendencijų instituto“ LiMA nariams Vilniuje skaitė pranešimą tema „Lietuvos vartotojo DNR – kaip suprasti, atkoduoti, susidraugauti?“. Ilgametę patirtį marketinge ir reklamoje sukaupęs pranešėjas pristatė „Aktualių tendencijų instituto“ sukurtus ir jau naudojamus marketingo instrumentus, sumodeliuotus išskirtinai Lietuvos rinkai.

 

Kaip teigė S. Kazlauskas, kultūra, kaip „kolektyvinis proto programavimas“ (G. Hofstede), vartotoją veikia daug stipriau nei reklama – tai „svarbiausias vartotojo motyvus formuojantis veiksnys“ (Ph. Kotler). Tad norint suprasti, kokie procesai vyksta vartotojų galvose, reikia  atsižvelgti į strategines kultūros jėgas, kurios formuoja Lietuvos vartotojų mentalitetą, nuostatas ir poreikius.

 

  

  

 

Pasak pranešėjo giluminius vartotojų motyvus formuoja šios kultūrinės jėgos:

    • Lietuviškasis identitetas
    • Sovietinės sistemos įtaka
    • Vakarietiškos kultūros įtaka
    • XXI a. įtaka
    • 2007-2012 m. krizės įtaka

 

Kadangi kultūra formuoja taisykles, pagal kurias vartotojai tenkina savo poreikius, kultūros jėgų analizė ne tik duoda atsakymus, kuo Lietuvos vartotojas yra ypatingas ir specifiškas – gilesnis kultūros poveikio suvokimas įgalina perkelti šio poveikio mechanizmą į marketingo komunikaciją. Tinkamai įdarbinus kultūrines jėgas reklamoje galima pasiekti daug efektyvesnių rezultatų.

 

S. Kazlauskas trumpai pristatė kelis AT instituto sukurtus modelius, kurie padeda prekinio ženklo pozicionavimą ir reklamos kūrybinius sprendimus aktualizuoti taip, kad jie kuo tiksliau atitiktų Lietuvos vartotojų giluminius poreikius, norus ir būsenas.

 

Pranešėjas:

Saulius Kazlauskas. Aktualių tendencijų instituto kūrybos ir mokslo direktorius.

Ilgametę patirtį reklamoje ir marketinge sukaupė dirbdamas vadovaujantį darbą reklamos agentūroje ONYX BMT, kompanijose „Lietuva Statoil“, „Kraft Foods“ ir kt. Buvęs LiMA valdybos narys ir valdybos pirmininkas, VDU marketingo katedros lektorius.

 

Sritis:

Operacinis marketingas: vartotojo pažinimas.

Tema: Vartotojai, vartotojų elgsena.
Kategorija: Tyrimo rezultatų pristatymas
Skirta:

Pradedantiesiems, pažengusiems, patyrusiems specialistams 

Forma: Vakarinis seminaras
Vieta: ISM vadybos ir ekonomikos universitetas, 309 aud. III rūmai (Arklių g. 18, Vilnius)
Data: 2014 m. balandžio 29 d. 18:00 val.
Trukmė: 1:30 val.