<

Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

LiMA DAY KLAIPĖDA. Įvaizdis atsiperka

Data: 2014 m. birželio 06 d.

 


LiMA DAY KLAIPĖDA‘2014. ĮVAIZDIS ATSIPERKA

Įmonės įvaizdis – mada, būtinybė ar priemonė didinti pelną?

 

90 proc. klientų pasirinkimą lemia įmonės įvaizdis. Tai, kaip ji save pateikia rinkoje ir kokį įspūdį sudaro visuomenėje. Tad šiandien kiekvienos įmonės veiklos planuose turi būti įtraukti įmonės įvaizdžio kūrimo tikslai. „Įvaizdis atsiperka“. Sutinka daugelis vadovų, tačiau kaip sukurti tinkamą įvaizdį, kuris:

  • nepaliktų abejonių dėl veiklos standartų;
  • didintų pelningus pardavimus!

 

Giedrius Drukteinis, Donatas Jonikas, Justas Gavėnas, Dainius Rutkauskas atskleidė kaip be didelių investicijų susikurti tinkamą įvaizdį

 

 

Konferencija skirta:

Verslininkams, įmonių vadovams, marketingo, komercijos vadovams ir visiems, kurie rūpinasi kaip padidinti pritraukti daugiau klientų ir padidinti pajamas

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA)
LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba, klaipeda@lima.lt

Data ir laikas:

2014-06-06 d. 13:00 – 19:00 val.

Vieta:

EUROPA CITY AURORA
Nemuno g. 51, Klaipėda

Investicija:

189 Lt (su PVM)

 

 

Konferencijos programa

 

12:30-13:00. Registracija

 

13:00-14:00. Įvaizdis be investicijų - geriausiais Piar – jokio piar!

Kalbant apie Įvaizdžio kūrimą versle - kartais geriausia investicija... jokios investicijos. Ne visuomet ir ne visiems reikia to „glianco“, kurį Lietuvoje vadiname „piaru“. Dažnai įvaizdis, tai tiesiog graži pasaka, kurią sekame tikslinei auditorijai. Tačiau pasakos, šiuo atveju, turi bjaurią savybę... Auditorija gana greitai nustoja jomis tikėti. Išeitis? Yra. Apie tai – susitikimo metu.

 

Dainius Rutkauskas

18 metų patirtis komunikacijos, įvaizdžio formavimo, Piar srityse.

Įdomiausi darbai:

  • LRT Naujienų tarnyba;                                                      
  • vadovavimas M-1 informacijos tarnybai;
  • „Bite“ GSM pardavimo vadybininkų mokymai;
  • Prezidento ir Seimo rinkiminės kampanijos;
  • NATO Lietuvoje įvaizdžio formavimas.

 

14:00-15:00. Kad kalbos virstų darbais! Kaip paprastai ir aiškiai susiplanuoti rinkodaros veiklą bei pasiekti norimą tikslą.

Donatas pasidalins lengvai įgyvendinamais metodais, kaip paprastai ir aiškiai susiplanuoti rinkodaros veiklą bei pasiekti norimą tikslą. Stebuklingo mygtuko nėra, tačiau galima patiems susikonstruoti tokį rinkodaros mechanizmą, kuris padės sustipinti Jūsų įvaizdį ar pasiekti kitų Jūsų pasirinktų tikslų.

 

Donatas Jonikas

Rinkodaros agentūros UAB „Marketologai“ įkūrėjas ir vadovas.

  • patirtis rinkodaroje daugiau nei 10 metų;
  •  įgyvendinti verslo projektai ne tik Baltijos šalyse, bet ir Ukrainoje, Šveicarijoje, Vokietijoje, Islandijoje, Kinijoje ir net Mauritanijoje!
  • suvaldytos daugiau nei 40 įmonių rinkodaros strategijos: nuo smulkios bankrutuojančios įmonės iki 97 mln. EUR vertės pirolizės jėgainės Donetske...(o taip – Donetske!);
  • sudarytas praktinis rinkodaros komunikacijos mokymo vadovas Lietuvos aukštųjų mokyklų studentams;
  • praktiniai rinkodaros seminarai Klaipėdos universitete ir šiuo metu kuriama specializuota rinkodaros mokymų bei mentorystės programa.

 

15:00-15:15. Kavos pertraukėlė

 

 

15:15-16:15. Kaip pritraukti ir parduoti praeiviui: įvaizdis dar ne viskas, įgyvendinimas yra viskas!

  • Kaip kuriamas įvaizdis, kai marketingo biudžetas artimas nuliui?    
  • Kokias marketingo funkcijas vykdo pardavėjai?
  • 8 svarbiausios pardavėjo savybės, turinčios įtaką įvaizdžiui
  • Profesinio žargono įtaka pardavimams

 

Justas Gavėnas

UAB „Talentų namai“ vadovaujantis partneris

  • vadybos konsultantas (CMC);
  • mažmeninės prekybos ekspertas;
  • apmokytas LEGO® SeriousPlay™ treneris;
  • patirtis marketingo srityje daugiau nei 10 metų;
  • 70 įgyvendintų ilgalaikių projektų;
  • 3.000 kontaktinių valandų mokymų.

 

 

16:15-18:30. „Storytelling“. Mitai ir legendos – įmonės  įvaizdžio kertiniai akmenys.

Kaip šiais laikais išsiskirti iš minios be ekstravagantiškos išvaizdos, spalvingų drabužių, bjaurių tatuiruočių ar agresyvaus elgesio? Beliko vienas dalykas - asmeninė istorija, kuri iš esmės kiekvieną mūsų ir daro kažko vertu šiame gyvenime. Kaip tą istoriją sukurti ir priversti kitus ja įtikėti - apie tai (rašytojo, verslo konsultanto, įvaizdžio specialisto) Giedriaus Drukteinio pranešime "Kodėl ir kaip istorija padeda parduoti?" Ir neužmirškite - dar užvakar Jūs buvote įsitikinęs, kad Žemė yra plokščia.

 

Giedrius Drukteinis

  • žurnalistas;
  • lektorius;
  • etiketo specialistas,
  • komunikacijos ir verslo konsultantas,
  • rašytojas. Knygos: „Vietnamo karas“, „Ulsteris, mano širdis“, „Izraelis, žydų valstybė“, „Kaklaraištis yra politika“.  

 

18:30. Diskusijos, užkandžiai ir bendravimas.

 

19:30. Konferencijos pabaiga.