<

Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

Nuo idėjos prie prekės ženklo: kaip idėja įgauna vizualinį pavidalą?

Data: 2015 m. birželio 10 d.

Pavasarinė kūrybinė sesija – visiems ieškantiems įkvėpimo ar svajojantiems apie asmeninį prekės ženklą. Jos metu ne tik mokysimės iš pavyzdžių, bet ir patys galėsime kurti prekės ženklą. Ieškosime idėjų, mėginsime vizualiai jas išreikšti bei praktiškai pritaikyti. Sužinosime kaip išsiskirti šiandieniniame vaizdų pasaulyje, kaip dirbti su prekės ženklo vizualiniu identitetu. Kūrybinio proceso metu tikrąja to žodžio prasme galėsime pabūti kūrėjais, strategais, dizaineriais.  Kas žino, gal rinkoje atsiras dar vienas perspektyvus žaidėjas? :)

 

Apie ką:

  • Gerieji ir blogieji pavyzdžiai                                                 
  • Prekės ženklo kūrimo etapai
  • Kūrybinė mankšta įkvėpimui pagauti
  • Kūrybinė sesija: prekių ženklų kūrimas
  • Darbų aptarimas ir diskusija

 

Pavasaris  - labiausiai įkvepiantis metų laikas, įsileiskite šiek tiek kūrybos ir į save!

 

Kūrybiniais labirintais vedžios:

 

Urtė Pakers – laisvai samdoma grafikos ir garso dizaino bei interaktyvių aplinkų kūrėja. Baigusi VDU naujųjų medijų meno bakalaurą.

 

Lina Pranaitytė –kurianti performansus, instaliacijas, video, garso meną. Inicijuojanti ir vykdanti projektinę veiklą. Baigusi VDU naujųjų medijų meno bakalaurą, LMTA vaizdo režisūros magistrą.

 

Bendras projektas:

BIONICS - elektroninės muzikos ir vizualinio meno grupė, susidedanti iš audiovizualinio meno profesionalų. Savo kūryboje jungianti vizualinius (grafinius, erdvinius) bei garsinius elementus, ieškant vairių meno sąsajų su mokslu bei technologija. Pasitelkiant prekinio ženklo kūrimo bei plėtojimo principus, BIONICS save pristato kaip menininkų grupę, kuriai būdingas specifinis garso, vizualaus meno bei stiliaus suvokimas.