Naujienos

 

Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas

Data: 2020 m. vasario 24 d.

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau nei pusė visų šalies gyventojų, o vidutiniškai vienas gyventojas juose praleidžia beveik 1,5 valandos per dieną.

 

Tyrimų bendrovė „Kantar“ pabrėžia, kad socialinių tinklų skvarba ir praleidžiamas laikas auga visose amžiaus grupėse, įskaitant 60–74 m. senjorus. Kalbant apie jaunimą (iki 29 m.) – jų net 91% kasdien naudoja socialinius tinklus, o kartu jie augina ir naujų, į jaunesniąją auditoriją orientuotų tinklų populiarumą, tarp jų ir Kinijoje gimusį, o pastaraisiais metais didžiuliais tempais visame pasaulyje besiplečiantį „TikTok“.

 

„Nors socialinių tinklų virtuvėje sukamės jau ne vienerius metus, „TikTok“ fenomenas stebina ir mus“, – VŽ teigia Šarūnas Sakalauskas, agentūros „Httpool Lietuva“, 20-yje Centrinės ir Rytų Europos valstybių atstovaujančios socialiniams tinklams „LinkedIn“, „Twitter“, „Facebook“, „TikTok“, vadovas.

 

Šis straipsnis publikuotas „RINKODAROS SEKTORIAUS APŽVALGOJE 2019“.

 

„TikTok“ platforma yra skirta trumpiems, iki minutės trukmės vaizdo įrašams kurti ir peržiūrėti, čia yra daugybė vaizdo filtrų bei muzikinių takelių tokiems įrašams įgarsinti, kurti.

 

Portalas „marketingweek.com“ skaičiuoja, kad „TikTok“ yra prieinamas 150 šalių, 75 kalbomis, o tinklo mobilioji programėlė per pastaruosius metus yra tarp dažniausiai parsisiunčiamų aplikacijų pasaulyje.


Daugiau skaitykite „Verslo žinios“