<

Naujienos

 

Versle nugalės daugiakanališkumas

Data: 2018 m. spalio 15 d.

„Vartotojo patirtis yra viskas“, – sako „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas Jurgis Gylys. Anot jo, verslas, kuris pasirenka tinkamus pardavimo kanalus ir sistemingai bei nuosekliai nukreipia vartotoją teisinga linkme, bus visa galva aukščiau už tuos, kurie neįvertina daugiakanališkumo svarbos šiuolaikinėje rinkodaroje.


Skirtingi sąlyčio taškai


Lietuvos marketingo asociacijos organizuotame renginyje „Paskutiniai tradicinio marketingo metai. Ką žinote apie Growth Marketing?“ dalyvavęs pranešėjas daugiakanališkumą paaiškina labai paprastai. Tai sąlyčio taškai, kuriuose verslas pasiekia vartotojus.
 
„Skirtingi sąlyčio taškai suteikia vartotojams skirtingą patirtį. Matome, kad multichannel vartotojas perka per skirtingus kanalus, pavyzdžiui, fizinę parduotuvę ir internetą, tačiau labai dažnai yra laikomas visai kitu vartotoju, nes sistemose naudojamos skirtingos duomenų bazės. Crosschannel tipe galima persijungti tarp pardavimo kanalų, tačiau vartotojas neturi bendros patirties, o omnichannel galėčiau apibūdinti kaip bet kur, bet kaip ir bet kada veikiantį kanalų junginį, kai pardavimo kanalai išnyksta kaip atskiri vienetai ir nebėra skirtumo tarp online ir offline pirkimo, vartotojo patirties požiūriu“, – dėsto pašnekovas.
 
Daugiakanališkumo svarba šių dienų rinkodaroje didelė, nes vartotojas retai kada pradeda ir baigia savo pirkimo kelionę viename kanale. Anot J. Gylio, daugiau nei trečdalis vartotojų įsigyja prekę internetu, prieš tai apsilankę to paties pardavėjo salone ir pamatę prekę gyvai.
 
Nuomonė sklinda greitai

Pašnekovas įsitikinęs, kad šiuolaikiniame versle svarbu ne tik parodyti, kokia puiki yra siūloma prekė, bet ir kuo geriau atliepti vartotojo poreikius. Anot jo, šiuolaikinis vartotojas labai greitai susiranda kitų vartotojų patirtis ir jas pasitelkia apsisprendimui dėl savo pirkimo.

 

„Šiandieninis vartotojas yra labai pasikeitęs, jis nuolatos yra prisijungęs internete. Be to, vartotojai paprastai ir greitai dalijasi savo patirtimi. „American Express“ duomenimis, iš visų tų, kurie dalijasi, 60 proc. vartotojų dalijasi neigiama patirtimi. Labai daug kalbama apie nuomonės formuotojus, tačiau verslas dažnai pamiršta, kad paprastas vartotojas turi dar daugiau įtakos, išsakydamas savo nuomonę ir paskleisdamas žinią. Be to, jis yra labai nekantrus, todėl svarbu greitai atsakyti į klausimus, vykdyti užsakymus, o net 90 proc. vartotojų pirmenybę teikia verslo nuoseklumui visose srityse. Taigi jie tikisi, kad procesas vyks nuosekliai, o prekių ženklas visuose plėtojamuose kanaluose dirbs vienodu stiliumi, kad vartotojas nesusidurtų su trikdžiais“, – pasakoja J. Gylys.

 

Daugiau skaitykite čia.