<

Naujienos

 

Justė Akmenskytė. 3 esminiai iššūkiai, su kuriais susiduriama rinkodaros veikloje

Data: 2019 m. liepos 22 d.

Kiekvienas puikiai žinome, su kokiais iššūkiais rinkodaros veikloje susiduriame patys, tačiau įdomu sužinoti, kiek ta problema aktuali ir kitiems. Šios idėjos vedina 2019 m. pavasarį apklausiau 65 marketingo bendruomenės atstovus Lietuvoje.

 

Įdomu tai, kad paprašyti įvardinti esminį iššūkį arba problemą, su kuria susiduria marketingo veikloje, vieni daugiau akcentuoja vidinius sunkumus, o kiti – kylančius, siekiant konkretaus rezultato. Visgi dominuoja būtent įmonių vidiniai iššūkiai. Jie ir sudaro top trejetuką.

 

Trečia vieta. „Nesupratinga“ vadovybė

 

Maždaug dešimtadalis apklaustųjų kalba apie vadovų „nesupratingumą“. Vienu atveju jis realus, kai vadovai apskritai nelabai supranta marketingo funkcijų arba iš vieno žmogaus tikisi, kad šis dirbtų kaip visas skyrius. Kad tai dažna problema galime matyti ir iš darbo skelbimų – neretai įmonės vis dar ieško „žmogaus orkestro“, kuris ir strategiją kurtų, ir tekstus rašytų, ir maketuotų, ir iliustracijas pieštų, ir žongliruotų, ir šoktų bei pasižymėtų kitais talentais. Džiugu, kad su laiku įmonių branda vis dėlto auga.

 

Kitu atveju tas vadovybės „nesupratingumas“ gali reikšti tiesiog nesusikalbėjimą. Viena pusė „pyksta“, kad vadovai nepasitiki, neskiria tiek biudžeto, kiek reikia. Kita pusė „pyksta“, kad nėra iš anksto aišku, už kokį rezultatą moka ir kiek iš investuoto euro uždirbs. Ir abi pusės savaip teisios.

 

Daugiau skaitykite čia