<

Naujienos

 

Globalus „Adform“ įrankis prisitaikys prie individualių verslo reklamos poreikių

Data: 2020 m. spalio 14 d.

Į Lietuvą atvedė jos talentai

 

2002 m. įkurta skandinavų įmonė „Adform“ veikia daugiau nei 25 pasaulio šalyse, viršija 600 darbuotojų skaičių, turi 8 duomenų centrus ir daugiau nei 30 tūkst. klientų, tarp kurių – tokie žinomi vardai kaip BMW, „Vodafone“ ir Vokietijos geležinkelių įmonė „Deutsche Bahn AG“. Lietuvoje „Adform Lithuania“ vardu bendrovė veiklą pradėjo dar 2006 m. Šiuo metu čia, Vilniuje ir Kaune, buriasi didžiausia, daugiausiai darbuotojų turinti centrinė tarptautinės „Adform“ dalis – „Adform Lithuania“ biuruose dirba 365 darbuotojai, kurių didžioji dalis – IT ir organizacinių įmonės veiklos procesų komandos.

 

Paulius Grežėnas, „Adform“ komercijos direktorius Baltijos šalims, sako, kad Lietuva centrine bendrovės būstine pasirinkta neatsitiktinai – „Adform“ visuomet teikė didelį dėmesį darbuotojams, tad pagrindinis kriterijus biuro įsteigimui buvo vietinis talentas, kurio čia – išties nemažai. Kolegos mintį toliau aiškina Irmantas Venckus, „Adform“ vyresnysis viceprezidentas projektams ir architektūrai, sakydamas, kad bendrovės įkūrėjai Lietuvą atrado būtent per čia užaugusius programuotojus, o pastariesiems, siekiantiems įgauti daugiau darbo praktikos ir patirčių tarptautinėje, konkurencingoje darbo aplinkoje, „Adform“ įsikūrimas Lietuvoje tapo galimybe tai gauti.

 

„Įmonės įkūrėjai susipažino su lietuvių programuotojais, kurie tuo metu mokėsi Danijoje. Jiems įspūdį padarė jų talentas, komunikabilumas, gebėjimas dirbti komandoje bei pats požiūris į darbą. Jie taip atrado Lietuvą ir nusprendė čia įkurti savo biurą. Dabar Lietuvoje jų jau 2 – Vilniuje ir Kaune, – pasakoja pašnekovas. – Čia vystome globalius produktus, kurie yra sudėtingi technologiškai – tenka aptarnauti milijonus užklausų per sekundę, apdoroti milžiniškus duomenų kiekius. IT specialistai kaip tik ir ieško tokių iššūkių, taigi „Adform“ yra viena iš kelių įmonių Lietuvoje, teikianti tokias globalias patirtis nuolat technologiškai atsinaujinančioje reklamos rinkoje.“

 

Daugiau skaitykite čia.