<

Naujienos

 

Prekės ženklai socialinėje žiniasklaidoje: sėkmė prasideda nuo skaitmeninio požiūrio

Data: 2019 m. rugpjūčio 05 d.

Sėkmingam prekės ženklų dialogui su auditorijomis socialinėje erdvėje svarbiausi keturi elementai – vizitinė kortelė, kuriamas turinys, tikras skaitmeninis elgesys ir techninių galimybių išmanymas. Deja, vis dar dažnai prekės ženklai koncentruojasi tik į vieną iš elementų – techniką, o apleisdami kitus tiesiog praranda galimybių.

 

Tokius apibendrinimus Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) organizuotame renginyje „PR Impact“ pateikė RSVA narė, agentūros „Nova media“ vykdomoji partnerė Lina Venskaitytė.

 

„Pastebiu, kad kompanijos pirmiausia sprendžia technikos klausimus – kiek pinigų išleisti reklamai, kokiu dažnumu skelbti įrašus ir panašiai. Šie klausimai, žinoma, svarbūs, tačiau daug svarbiau – kaip prekės ženklas elgiasi skaitmeninėje erdvėje“, – pranešime žiniasklaidai akcentuoja RSVA tarybos narė.

 

Trys požiūriai į skaitmeninį pasaulį

 

Pasak jos, Lietuvoje veikiančius verslus pagal jų skaitmeninį elgesį (ne tik socialinėje žiniasklaidoje) galima skirstyti į tris kategorijas: įmonės, kurios apie savo verslą ir skaitmeninę erdvę mąsto kaip apie du atskirus dalykus; įmonės, kurios jau įžengė į skaitmeninį pasaulį, bet jame bando pritaikyti pasenusią elgseną; bei įmonės, kurios jau suprato, kad internetas nebėra pasirinkimas.

 

„Pirmo tipo kompanijoms bus vis sunkiau išgyventi šiuolaikiniame pasaulyje, nes nesvarbu kiek auditorijai metų, skaitmeninė erdvė nebėra pasirinkimas, o kasdienybė, tad tokie verslai judės per lėtai ir nebegalės susikalbėti su tikslinėmis auditorijomis“, – sako „PR Impact“ pranešėja.

 

L. Venskaitytės nuomone, verslai, kurie bando perprasti skaitmeninę kasdienybę, vadovaudamiesi praeities taisyklėmis, dažnai nepasiekia sėkmės ne tik dėl seno požiūrio, bet ir per žemos atsakingų žmonių kompetencijos bei per didelio jų laisvės ribojimo.

 

„Dažniausiai bandoma pasiteisinti, kad trūksta resursų. Tačiau kai verslas iš tikrųjų vadovaujasi skaitmeniniu požiūriu, resursai dialogui su auditorijomis skaitmeninėje erdvėje tampa neatskiriama verslo resursų dalis, o ne pasirinkimas daryti ar nedaryti. Įsivaizduokite, atidarote restoraną, kuriame nuolat daug žmonių ir jaučiate, kad nespėjate – juk nesakysite klientams, kad neturiu resursų, kaip jus aptarnauti. Priešingai, ieškosite, kaip išspręsti klausimą, nes tai jūsų verslo ašis“, – komentuoja L. Venskaitytė.

Visą straipsnį rasite čia