Naujienos

 

Ieškomas personalo specialistas su rinkodaros specializacija

Data: 2019 m. rugsėjo 09 d.

Keičiantis verslo aplinkai ir įmonėms susirūpinus darbdavio įvaizdžio vadyba, darbdavio komunikacijos funkcija dažnai pakimba per vidurį tarp žmogiškųjų resursų ir rinkodaros, komunikacijos padalinių.

 

Jei įmonė didesnė ir vidinė komunikacija įvardyta kaip viena iš svarbesnių vadybos funkcijų, reikalingų sveikai organizacijos kultūrai kurti ir palaikyti, susitarti skirtingiems specialistams dėl darbdavio įvaizdžio strategijos ir dėl darbdavio komunikacijos, būna lengviau.

 

Tačiau dažnoje įmonėje darbdavio įvaizdžio vadybos klausimai priskiriami personalo vadovo kompetencijai, o tai jau visiškai naujų kompetencijų klausimas.

 

Personalo kaita, kartais perkopianti 60% ir daugiau rodiklį, kompetentingų ir kvalifikuotų darbuotojų paklausai viršijant pasiūlai, neveikiančios futbolo stalų ir picų vakarėlių bei nemokamos kavos motyvacijos – visa tai tampa galvos skausmu verslui ir, pirmiausiai, pokyčių bei priemonių reikalaujama iš tų, kas atsakingi už žmogiškųjų išteklių strategiją ir jos įgyvendinimą.

 

Ir būtent rinkodaros komunikacija, su savo fundamentaliomis žiniomis, kaip kurti ir auginti prekės ženklą, darbdavio įvaizdžio disciplinos pavidalu, tampa gelbėjimosi įrankiu.

Nauji vėjai

Intensyvi konkurencija darbo rinkoje ir reikalavimas išmanyti darbdavio įvaizdžio vadybą atsispindi ir paskutiniuoju metu skelbiamose laisvose darbo pozicijose.

 

Beveik pusėje aukštesnės pozicijos skelbimų, ypač personalo vadovo, personalo valdymo partnerio ir net žmogiškųjų išteklių vadybininko prie būsimų darbinių užduočių nurodyti reikalavimai „kurti ir vykdyti darbdavio įvaizdžio strategiją“, „užtikrinti darbdavio įvaizdžio kūrimą“, „dalyvauti renginiuose, susijusiuose su darbuotojų pritraukimu“, „administruoti socialinius tinklus“ ir kt.

 

Kol kas tokių universalų neruošia nei viena Lietuvos aukštoji, ir didelės įmonės sau leidžia Personalo departamentuose įsteigti po naują rinkodaros komunikacijos specialisto etatą.

 

Plačiau skaitykite čia.