Naujienos

 

Kristijonas Nalivaika. Grupės įtaka – kaip dešimtys įtikina milijonus

Data: 2020 m. liepos 21 d.

Tipinis savo vietos po Saule beieškančio startuolio užkulisių pašnekesio fragmentas. Išgalvotas, bet panašias versijas būtų lengva nugirsti ir gyvai, dirbant prie kokio naujo produkto ar paslaugos. Kai kam šiame sakinyje gali būti ir daugiau nežinomų terminų, jie paaiškinti straipsnio apačioje. Čia kalbėsime būtent apie „Social Proof“ (toliau SP arba grupės įtaka), kuris mūsų išgalvotame pokalbyje minimas, kaip kelias į sėkmę, vienintelis trūkstamas kertinis ingredientas visoje komponentų puokštėje, raktas į pardavimus...Na, vadinkite kaip tik norite.

 

Šis terminas tikrai dažnai vartojamas tarp marketingo specialistų, startuolių kūrėjų. Tik kaip dažnai būna – mąstome abstrakčiais vaizdiniais, objektais, koncepcijomis, kurių prireikus nei sau, nei kitiems paprastais žodžiais nemokėtume paaiškinti. Iš patirties lyg ir suprantame kas tai yra, tačiau apibūdinti sunku.

 

Įvedus „Social Proof“ į Google paiešką, randame gausybę straipsnių – nuo „Social Proof: What It Is and 18 Ways to Use It in Your Marketing“ iki tokių drąsių kaip „Social Proof Is The New Marketing“. Ši pastaroji antraštė skambi, bet ne, tai nėra „naujasis marketingas“. Kas yra SP ir kuo jis svarbus verslui, panagrinėsiu šiame straipsnyje.

Skaitykite daugiau čia