Naujienos

 

Lietuvos marketingo asociacijos pirmininku tapo Linas Šiautkulis

Data: 2016 m. kovo 22 d.

Linas Šiautkulis

Linas Šiautkulis

Didžiausia Lietuvoje marketingo specialistus vienijanti organizacija – Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) – prieš mėnesį išrinkusi naują septynių narių valdybą, šiandien išsirinko ir pirmininką. Nuo šiol asociacijos valdybai vadovaus Linas Šiautkulis, neseniai stojęs už žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo bendrovės „BPN Lietuva” vairo.

„Valdybos pirmininko pareigos, pirmiausia, yra atsakomybė, kurią aš priimu kaip garbingą asmeninį įvertinimą. Šiuo metu asociacijoje veikia daugiau nei 700 įvairiausių sričių marketingo specialistų, tad kartu su valdyba ir toliau sieksime visiems padėti kelti profesijos lygį, – sako L. Šiautkulis. – Vienas pirmų veiksmų, padėsiančių tai pasiekti, – sėkmingas marketingo specialistų sertifikavimo sistemos įdiegimas. Remiantis tarptautine praktika, tai leis dar labiau užtikrinti specialistų profesionalumą ir verslo bei visuomenės pasitikėjimą šia profesija.“

 

Kitas atsakingas žingsnis, anot LiMA pirmininko, yra paskatinti įvairiapusišką didžiųjų įmonių marketingo specialistų įsitraukimą į organizacijos veiklas, kadangi patirtis skirtinguose valdymo lygmenyse, įvairiose industrijose garantuoja kokybišką ir nuoseklų kiekvieno specialisto asmeninį augimą, taip pat ir Lietuvos marketingo lygio kėlimą.LiMA direktorius Gintautas Kučas pabrėžia, kad naujojo pirmininko laukia atsakinga užduotis – pristatyti šalyje naujovę, marketingo profesionalo sertifikatą: „Šis tarptautinis dokumentas bus tvirtas žingsnis, stiprinant marketingo specialistų įvaizdį visuomenėje. Tikiu, kad su Lino Šiautkulio atėjimu, matysime ir tolesnį tvarų asociacijos augimą.“

 

Iki šiol LiMA valdybai net 7 metus vadovavo Simonas Bartkus, užsakomųjų skrydžių bendrovės „Small Planet Airlines“ Marketingo departamento vadovas,  tapęs asociacijos garbės nariu. Tarp svarbiausių praėjusios kadencijos pasiekimų – pirmą kartą suorganizuoti „Metų marketingo vadovo“ apdovanojimai, taip pat sparčiai augęs organizacijai priklausančių narių skaičius visuose padaliniuose – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių.

 

2016–2017 metų valdyba buvo išrinkta šių metų vasario 6–7 dienomis vykusio visuotinio LiMA narių susirinkimo metu. Ją sudaro BIOK laboratorijos rinkodaros vadovė Romualda Stragienė, beveik 20 metų strateginių pardavimų ir marketingo konsultavimo patirtį turintis Rytis Buračas, bendrovės „Švyturys – Utenos alus“ marketingo direktorius Laimis Balčiūnas, kavos barų tinklo „Coffee Hill“ vadovė Ieva Semaškienė, telekomunikacijų bendrovės „Ruptela“ marketingo vadovas Aleksandras Golod, daugiau nei 13 metų patirties marketinge turintis verslininkas, įmonės „Ekolife“ vykdomasis direktorius Alenas Gražulis, bei valdybos pirmininku išrinktas Linas Šiautkulis.

 

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Pagal asociacijos įstatus, organizacijos valdyba renkama kas du metus visuotinio narių susirinkimo metu. Į valdybą slaptu balsavimu renkami 7 nariai, o pirmininkas renkamas iš išrinktų valdybos narių. LiMA vienija daugiau nei 700 marketingo ir komunikacijos srityse dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.