Naujienos

 

4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą

Data: 2019 m. gegužės 20 d.

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per paskutinius metus stebite mažėjantį organinį žinučių pasiekiamumą.

 

Pasidalinsiu keliais patarimais, ką reikėtų daryti, kad jūsų žinutes organiškai, neperkant reklamos, pamatytų daugiau žmonių nei įprasta.

 

Daugelio socialinių tinklų specialistų nuomone, šiuo metu prekių ženklai organiškai gali pasiekti iki 5, kiti nusiteikę dar griežčiau – vos 1% visų savo sekėjų. Kodėl taip atsitiko?

 

Pirmiausia, išaugo konkurencija. „Facebook“ konkuruoja dėl skaitytojo dėmesio ne tik su kitais prekių ženklais, bet ir su paprastais socialinio tinklo vartotojais. Visos šios grupės kuria turinį, kuris patenka į skaitytojo „Facebook“ naujienų sieną. Kokį žinučių srautą matys ant savo naujienų sienos, sprendžia ne tik pats paskyros savininkas, bet ir socialinio tinklo algoritmas. Būtent jis iš didelės turinio gausos atrenka aktualiausias naujienas.

 

Kita priežastis – „Facebook“ taip pat nori uždirbti, tad ant vartotojų naujienų sienos vis dažniau pasirodo prekių ženklų reklaminės žinutės.

 

Ar mokama reklama yra vienintelis būdas pasiekti plačią auditoriją „Facebooke“? Tikrai ne. Nors turiniui organiškai plisti kasmet darosi vis sunkiau, keli paprasti komunikavimo principai gali pakeisti situaciją iš esmės.

 

Pradėkime nuo pavyzdžio. Manau, kad daugelis krepšinio sirgalių žino „Žalgirio“ žaidėją Edgarą Ulanovą. Jau kelis metus kartu su krepšininku vystom jo „Facebook“ puslapį, kuris šiuo metu turi virš 20.000 sekėjų.

 

Dažniausiai visos Edgaro žinutės pasiekia pusę ar net daugiau jo puslapio sekėjų. Pavyzdžiui žemiau esančią krepšininko žinutę pamatė per 52.000 žmonių, nors rinkos pasiekiamumo standartas nesiekia ir 5%. Kas lemia tokia sėkmę ir kaip šiuos principus galite pritaikyti savo prekės ženklo komunikacijoje?

 
Daugiau skaitykite čia