Data: 2019 m. rugsėjo 30 d.
Rinkodara vis dar atlieka etikečių klijavimo funkciją, nors taip būti neturėtų – marketingistai įmonėje yra vertės gaudytojai, suradėjai ir kūrėjai.
Data: 2019 m. rugsėjo 26 d.
Kūrybiškos idėjos, originalus požiūris į aktualiją, taiklios įžvalgos – dažniausiai šie dalykai įvardijami kaip sudedamoji sėkmingų projektų dalis. Tačiau siekiant gerų projekto rezultatų ne mažiau svarbus ir santykis tarp kliento bei jo išorės komandos.
Kiekvieno prekės ženklo tikslas yra sudominti vartotoją, atkreipti jo dėmesį ir priversti įsiminti reklamą – vienas iš būdų tam pasiekti yra muzika.
Data: 2019 m. rugsėjo 23 d.
Progreso bangos priekyje – mašininis mokymasis. Čia susilieja inovacijos robotikoje ir telekomunikacijose, žadančios esmingai pakeisti ir žmonių gyvenimus, ir verslo aplinką.
Nors vis dažniau kalbama apie tai, kad socialinio tinklo „Facebook“ auditorija po truputį „sensta“, šis kanalas vis dar neabejotinai išlieka didžiausias socialinis tinklas, leidžiantis pasiekti daugumą internetu besinaudojančių vartotojų.