Naujienos

 

Komunikacijos ekspertas: reaktyvų mąstymą palikite savo klientams

Data: 2019 m. gegužės 06 d.

 

„Globalios ryšių su visuomene ir komunikacijos vadovų sąjungos“ prezidentas Justinas Greenas, kalbėdamas apie tai, kas yra svarbiausia ryšių su visuomene veikloje, esminį žodį pakartoja kelis kartus: „proaktyvumas, proaktyvumas, proaktyvumas – būk proaktyvus“.
 
„Visada būkite savo klientų ir savo kampanijos priekyje. Reaktyvų mąstymą palikite savo klientams“, – teigia Vilniuje rengiamo profesinio konkurso „PR Impact Awards“ komisijos narys.
 
J. Greenas tikina, kad gera ryšių su visuomene veiksmų vadyba apima visą rinkinį proaktyviai realizuotų vadybinių gebėjimų – būtent taip ilguoju laikotarpiu yra sukuriama kliento reputacija.
 
Kuria nuomonių pokytį
 
Agentūros „Wide Awake Communications“ įkūrėjas, buvęs Airijos ryšių su visuomene instituto prezidentas J. Greenas įsitikinęs, kad kūrybiškumas teikiant ryšių su visuomene paslaugas neturi nieko bendro su tuo, kokios pareigos ir vardas užrašyti ant jūsų kabineto durų.
 
„Gerai įgyvendintos ryšių su visuomene kampanijos keičia žmonių nuomones ir pozicionuoja tai, kaip žmonės pradeda matyti tam tikrus dalykus“, – kalba Vilniuje rengiamo konkurso „PR Impact Awards 2019“ tarptautinės komisijos narys.
 
Didelę politinės komunikacijos patirtį sukaupęs J. Greenas, įskaitant ir vadovavimą ryšių su visuomene kampanijoms JAV prezidentų B. Obamos ir B. Klintono vizitų Airijoje metu, įžvelgia, kad globaliu mastu viešojo sektoriaus komunikacija yra labiau išskirtinė nei verslo.

Daugiau skaitykite čia