Naujienos

 

Kaip greitai laimėti esamos rinkos dalį?

Data: 2019 m. gegužės 13 d.

„Kodėl visuomet reikia būti puolime?“ – tokį klausimą kelia „Hungry Scout“ partneriai ir strategai Justinas Jautžemis bei Marius Ratkevičius. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotoje konferencijoje „Startup rinkodara: ko galime pasimokyti?“ jiedu pasakojo, kokius būdus naudodami startuoliai gali augti.

 

„Augimas – kertinis kiekvieno verslo tikslas. Tam, kad generuotumėte pelną, reikia augti. Kaip tai padaryti?

 

Pirmasis augimo būdas – rinkos penetracija – kai nekeisdami būdų, produkto ir nebandydami užimti naujo vartotojų segmento, dirbame su tuo, ką turime dabar, arba keičiame komunikaciją, dedame daugiau pinigų.

 

Taip pat produkto/paslaugos ir rinkos vystymas – įlįsti į naują „pyragą“ arba didinti savojo dalį rinkoje, todėl reikia vystyti produktus ir paslaugas. Arba kardinaliai keičiame viską ir einame tiek su naujais produktais, tiek su naujomis paslaugomis, bandome patenkinti poreikius vartotojų, kurių iki šiol nebandėme patenkinti“, – tikina J. Jautžemis.

 

Pirmasis augimo būdas – rinkos penetracija – yra saugiausias ir prabangiausias, nes reikalauja nemažai kaštų. „Rinkoje daug barjerų, konkurentai gali pralenkti, jei nesame lyderis ar nesame didžiausi. Tokiu atveju belieka kiti variantai ir puolimas“, – pažymi J. Jautžemis.

Daugiau skaitykite čia