Naujienos

 

Buvimo feisbuke prasmę mato kas antra Lietuvos įmonė

Data: 2018 m. spalio 01 d.

Banko „Citadele“ užsakymu rugpjūčio mėnesį „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis, paskyras socialiniuose tinkluose turi 63 proc. šalies įmonių, o vien „Facebook“ – net 56 proc. iš jų.

„Vartotojai „išėjo“ į internetą bei socialinius tinklus, kur praleidžia daug laiko, todėl natūralu, kad prie jų elgesio taikosi didžioji dalis šalies įmonių. Tai yra patogus būdas ne tik dalintis naujienomis ar tendencijomis, skelbti apie pasiūlymus, bet ir užmegzti betarpišką kontaktą su klientu, bendrauti su juo realiu laiku – atsakyti į kylančius klausimus ar net suvaldyti galimas krizes, joms dar tik formuojantis“, – sako „Citadele“ banko Smulkiojo ir vidutinio verslo klientų departamento vadovė Giedrė Kubiliūnienė.

Lietuvoje populiariausias socialinis tinklas yra „Facebook“, todėl nenuostabu, kad buvimo jame prasmę mato net kas antra šalies įmonė.

Įdomu, kad antras pagal populiarumą tarp Lietuvos įmonių socialinis tinklas yra „Instagram“, kuriame profilius turi 9 proc. šalies įmonių, atitinkamai po 8 ir 7 proc. – „LinkedIn“ ir „Youtube“. Vos 3 proc. šalies įmonių darbuojasi „Twitter“ tinkle.

Plačiau skaitykite čia.