Naujienos

 

Paskelbtas kūrybiškumo festivalio „ADC*LT“ finalininkų sąrašas

Data: 2020 m. rugpjūčio 24 d.

Kūrybiškumo festivalis „ADC*LT“ iš viso sulaukė 302 reklamos ir dizaino kūrėjų paraiškų, iš kurių komisija atrinko 117 darbų, vertų įtraukti į apdovanojimų finalininkų sąrašą. Kūrybinių industrijų bendruomenę telkiančio renginio organizatoriai sako, kad toks dalyvių aktyvumas ir noras dalyvauti – svarus įvertinimas pirmus metus vykstančiam renginiui.

Konkurso dalyvių darbai varžosi 7-iose kategorijose: „Integracijų ir inovacijų“, „Video ir audio“, „Grafinio dizaino ir meistrystės“, „Interaktyvių ir skaitmeninių sprendimų“, „Spaudos ir lauko reklamos“, „Aktyvacijų ir naujosios medijos“ bei „Socialinės reklamos“.

 

Beveik pusė visų paraiškų (122) pateikta kategorijai „Grafinis dizainas ir meistrystė“. Tarp populiariausių subkategorijų – „Televizija ir kinas“ (33), „Pakuotės dizainas“ (29), „Vidaus ir išorės reklama“ (26).

 

„ADC*LT“ festivalio konkursui agentūros, užsakovai ir nepriklausomi kūrėjai galėjo teikti darbus, kurie buvo publikuoti nuo 2018-ųjų, rašoma pranešime žiniasklaidai.


Tarp aktyviausių finalininkų – trys agentūros

„ADC*LT“ komisija iš 302 šiemet konkurse dalyvaujančių reklamos ir dizaino kūrėjų darbų atrinko 117 geriausių, kurie varžysis dėl apdovanojimų. Daugiausia į finalą patekusių darbų priklauso reklamos agentūroms „Not Perfect“ (21), „Milk Agency“ (13) ir „Adell Taivas Ogilvy“ (10).

 

Daugiau skaitykite čia