Naujienos

 

Neapykantos sulaukęs „New Facebook“

Data: 2020 m. rugpjūčio 31 d.

Ne paslaptis, kad priprasti prie naujovių dažnais atvejais būna iš ties sunku. Atsinaujinęs socialinio tinklo Facebook dizainas maišo visas kortas vartotojams, o grįžti į senąją, klasikinę, versiją galimybės nebus jau nuo rugsėjo mėnesio. Kodėl tokiam populiariam ir dažnai naudojamam tinklapiui buvo reikalingi kardinalūs atnaujinimai? Ir ką atsinaujinusioje Facebook versijoje reikės keisti puslapių administratoriams?

Dar praeitais metais, per kasmet organizuojamą Facebook F8 konferenciją, socialinio tinklo įkūrėjas Markas Zuckerbergas su komanda pristatė kaip pasikeis 2,7 mlrd. aktyvių mėnesinių vartotojų turintis tinklapis. Didžiausią, su tinklapio dizainu, susijusį atnaujinimą interneto naršykle besinaudojantys vartotojai jau galėjo išbandyti perjungiant iš įprasto „Klasikinio Facebook“ (angl. Classic Facebook) į BETA versijos taip vadinamą „Naują Facebook“ (angl. New Facebook) ir vėl grįžti atgal prie įprastojo. Toks atnaujinimas leido visiems vartotojams patyrinėti naujus ir kardinalius dizaino pakeitimus, tokius kaip puslapio išdėstymą ir kitas naujas funkcijas.

New Facebook vs Classic Facebook

Jei iki šiol dar nematėte kaip atrodys nauja socialinio tinklo versija – ją galima įsijungti viršutinėje, mėlynoje, parinkčių juostoje paspaudę paskutinį rodyklės pavidalo mygtuką ir pasirinkę „Switch to New Facebook“. Naujoji Facebook tinklo versija sukurta pažymėti Facebook siekį sukurti saugią platformą žmonėms reikšti savo mintis ir kurti bendruomenes.

 

Perjungus naująją versiją iš karto pastebimas didžiausias pakitimas – dizainas. Čia viskas švariau, daug baltos spalvos ir tuščios erdvės, taip pat galima parinktis – tamsusis rėžimas (angl. Dark mode). Didesnis dėmesys skiriamas funkcionalumui – greitosios nuorodos į svarbiausias paslaugas, tokias kaip administruojamus puslapius, vaizdo įrašus, prekyvietes ir grupes. Tai kodėl apie šį naująjį Facebook tinklą sklando tiek nepasitenkinimo?

Plačiau