Naujienos

 

Giedrė Plukienė. Po „Kanų liūtų“: ką laimėjo reklama be laimingos pabaigos

Data: 2019 m. spalio 29 d.

Neslėpsiu, kad kaip ir daugelis, dirbančių rinkodaros srityje, turiu kritinį požiūrį į reklamas. Ne taip jau dažnai nutinka, kad reklama iš tiesų sudomina ir įtraukia. Nors socialinės temos visada kabina ir priverčia susimąstyti, vis tik šį kartą „Kanų liūtų“ peržiūroje užkabino #Bianco reklaminis video #Lift (getout of your head). Iš patirties pastebiu, kad dažniausiai reklamų tyrimų metu, triumfuoja tos reklamos, kurios pasižymi dviem paprastais kriterijais: kiek reklama patinka ir kiek aiški ir suprantama yra komunikacinė žinutė.



„Bianco“ prekinio ženklo reklama mane pačią įtraukė nuo pirmos akimirkos, stebėjau, kaip nekantriai laukiu atomazgos! Ir... patyriau didžiulį malonumą, stebėdama šią reklamą jos kūrėjų psichologijos išmanymo kontekste!

 

Dalinuosi keletu įžvalgų, kilusių po šios reklamos peržiūros:

– Įtraukianti reklama visada taikliai atliepia žmogiškuosius emocinius poreikius. Šioje reklamoje – tai intriguojanti simpatijos ir amžina meilės tema. Tai yra reklamos pagrindas, emocinis poreikis, į kurį rezonuoja ir žiūrovai – meilė, priklausymas, artumas.

 

Plačiau skaitykite čia.