LiMA žiniasklaidoje

 

Mantas Matukaitis išrinktas geriausiu 2019 metų marketingo vadovu

Data: 2019 m. kovo 21 d.

Šiais metais metų marketingo vadovo titulą „Metų CMO’19“ pelnė „Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis, sulaukęs beveik visų komisijos narių balsų. Geriausias marketingo vadovas paskelbtas ir apdovanotas „Password 2019“ konferencijoje. Jam apdovanojimą perdavė „Metų CMO’18“ „Tele2” marketingo vadovas Mindaugas Savickas.

 

„Džiaugiuosi, kad per penkerius metus Lietuvos marketingo asociacijos LiMA organizuojami „Metų CMO“ rinkimai sulaukė pripažinimo ir įtraukė visą marketingo bendruomenę. Šiais metais gavome 39 marketingo profesionalų paraiškas.

 

Iš jų išrinkti TOP 10 geriausių vadovų buvo sunkus iššūkis komisijai. Vėliau komisija susidūrė su dar sunkesniu uždaviniu – iš itin gerų marketingo vadovų išrinkti geriausią“, – kalbėjo LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.


„Metų CMO yra neabejotinas pavyzdys visai rinkai, kokie sektini rinkodaros vadovo įgyvendinti pokyčiai, jų rezultatai, vertybės ir misija. Šis titulas – didelė atsakomybė tiek prieš savo rinkodaros komandą, tiek visuomenę, kurios kiekvieną narį vienaip ar kitaip paliečia rinkodaros veiksmai“, – pažymėjo Metų CMO’19“ rinkimų komisijos narys, LiMA valdybos pirmininkas, BPN LIETUVA vadovas Linas Šiautkulis.

 

L. Šiautkulis pastebi, kad rezultatais, verte pagrįsti pokyčiai, kuriuos marketingo vadovas įneša į organizaciją bei rinką, tapo vienu svarbiausių kelrodžių renkant Metų CMO. „Susipažinę su kandidatų paraiškomis, galime apibendrinti, kad marketingo vadovas visų pirma yra verslo vystymo vadovas. Nors visus reikalavimus rinkodaros vadovui trumpai apibrėžti labai sunku, bet stiprus verslumo ir drąsos užtaisas yra viena pagrindinių savybių, kuria išsiskiria kandidatai į „Metų CMO“ titulą.

 

Pastebime, kad rinkodaros vadovo vaidmuo tapo neatsiejamas nuo verslo modelio, produktų kūrimo ir gerų visos įmonės veiklos rezultatų. Dėl to šis vaidmuo tapo dar svarbesnis mobilizuojant ne tik savo rinkodaros komandą, bet ir visos įmonės darbuotojus“, – aiškino jis. 

 

Taip pat rinkimų komisijos narė, LiMA valdybos narė, „Orkla Care“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims Ornela Ramašauskaitė teigia, kad dalyvavimas šiame konkurse marketingo vadovams padeda dar kartą reflektuoti savo veiklą, o svarbiausia – sutelkia komandą ar partnerius, nes vadovas niekada nebūna geras pats savaime.

 

„Rinkimai atskleidė, kad marketingo vadovai darosi vis universalesni, jie geba labai sėkmingai dirbti keisdami industrijas. Būti įvertintam Metų marketingo vadovo rinkimuose – puikus būdas žinomumui ir patrauklumui darbo rinkoje didinti“, – pridūrė „Metų CMO’19“ rinkimų komisijos narė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė.

 


Daugiau skaitykite Delfi

Daugiau skaitykite Verslo Žiniose