<

LiMA žiniasklaidoje

 

„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių

Data: 2019 m. kovo 16 d.

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi nuolaidų.

 

Taip teigia Gabrielė Burbienė, žurnalo „Žmonės“ rinkodaros vadovė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA išrinkta į stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje, „Metų CMO 2019“. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“, o nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

 

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo kaip rinkodaros vadovo sėkmę įmonėje?

 

Šiuolaikinio prekės ženklo valdymas prasideda nuo drąsos keistis, aiškių vertybių ir atvirumo pasauliui. Ir tik tada sėkmė ateina ten, kas tradiciškai laikoma rinkodaros vadovo rezultatų lauku.

 

Vien tik rinkodaros vadove įmonėje „Media bitėse“ nesu – esu partnerė su žmonėmis, kurie tiki tomis pačiomis vertybėmis ir vienodai suvokia verslą ir jo vertės kūrimą.

 

2018 m. prekės ženklui „Žmonės“ pirmiausiai buvo įvaizdžio ir kokybinių pokyčių kūrimo metai. Jie atsispindi geruose įmonės „Media bitės“ finansiniuose rezultatuose. O labiausiai pamatuojami rinkodaros rezultatai – apie 50% išaugęs „Žmonių“ žurnalo lojalių vartotojų – prenumeratorių – skaičius.

 

Kokie 2018 m. įgyvendinti veiksmai turėjo didžiausią įtaką įmonės prekės ženklo vertės augimui?

 

Praėjusieji metai buvo labai intensyvūs. Prekės ženklo pokyčiai prasidėjo nuo būtinybės atnaujinti tuo metu vienintelį prekės ženklo produktą – žurnalą. Keitėme turinio, rinkodaros, verslo koncepciją ir logiką.

 

Tai, kas buvo plepalų žurnalu, tapo leidiniu, atspindinčiu visų sričių žmones, kurie kažką kuria, keičia, kitus įkvepia. Akcentuodami jų žmogiškąsias patirtis, suartinome herojus ir skaitytojus.

 

Atnaujinome visą prekės ženklo, rinkodaros ir komunikacijos koncepciją, kurią pastatėme ant žinios – visi mes žmonės. O tada, kai pagrindinis atnaujintas prekės ženklas jau rimčiau stovėjo ant kojų, sukūrėme naujus prekės ženklo plėtinius, kurie siejasi tarpusavyje ir žada kokybišką laiką sau. Pirmiausia turiu omenyje legalią namų kino platformą internete „Žmonės Cinema“, o taip pat internetinį knygyną „Žmonės Knygos“.

 

Todėl šiandien „Žmonės“ – jau ne spaudos prekės ženklas. Šiandien mes dirbame laisvalaikio kategorijoje.

 

Kas pasikeitė vartotojų suvokime? Mūsų daryti fokus grupių tyrimai parodė pakitusį prekės ženklo suvokimą, kuris dabar pirmiausia kalba moderniai miesto moteriai, vertinančiai naujoves ir kokybę.

 

Kalbant apie prekės ženklo plėtinius ir jų sinergiją, jie taip pat demonstruoja augimą. Pavyzdžiui, „Žmonės Cinema“ fiksuoja apie 15-20 % peržiūrų augimą kiekvieną mėnesį.

 

Sėkmingo prekės ženklo atnaujinimo rezultatu pavadinčiau didžiųjų media žaidėjų norą dirbti kartu, kuriant kokybišką turinį. Tarp jų – kartu su televizija TV3 kuriamą laidą „Visi mes žmonės“ ir kartu su televizija LNK organizuojamus apdovanojimus „Žmonės 2019“.

 

 

Daugiau skaitykite Verslo Žiniose