<

LiMA žiniasklaidoje

 

„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos

Data: 2019 m. kovo 19 d.

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o užčiuopti permainas ir joms ruoštis. Geras rinkodaros specialistas, ypač prekybos srityje, turi žinoti, kas bus populiaru, nors to dar nežino patys pirkėjai. 

 

Tai teigia Raimonda Gudaitė, „Topo Centro“ Rinkodaros vadovė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA išrinkta į stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje, „Metų CMO 2019“. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“, o nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

 

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo, kaip rinkodaros vadovės, sėkmę įmonėje?

 

Vienas iš svarbiausių yra NPS (angl. Net promoter score) rodiklis, parodantis pirkėjo pasitenkinimą ir rekomendaciją. Šis rodiklis yra stebimas nuolat, nes pirkėjo nuomonė yra pats tikriausias veidrodis, į kurį galime pasižiūrėti ir gerinti patirtį.

 

Yra daug kietųjų rodiklių, įrodančių mūsų įmonės sėkmę, prie jos svariai prisideda rinkodaros skyrius. Bet ne mažiau svarbūs minkštieji rodikliai, kuriuos mažmeninėje prekyboje dar sudėtingiau koreguoti: jie labai inertiški ir sunkiau apčiuopiami, tačiau tikslingai dirbant viskas įmanoma. Visi šie rodikliai koduojami 3-4 raidžių kombinacijomis, jos daugeliui žinomos, todėl šių abreviatūrų, mūsų vadinamų „keiksmažodžiais“, neminėsiu.

 

Mano, kaip rinkodaros, vadovės sėkmė neatsiejama nuo „Topo centro“ rezultatų. Sėkmingai ir kryptingai veikianti komanda yra didžiausias pasiekimas.

 

Tikslai, pasitikėjimai, žinios, prioritetai, laisvė veikti ir klysti, įgyvendinant įmonės strategiją yra mano ir komandos variklis.

 

Kokie 2018 m. įgyvendinti veiksmai turėjo didžiausią įtaką atstovaujamo prekės ženklo vertės augimui?

 

2018-ieji buvo daugybės reikšmingų virsmų metai. Tolimesnis daugiakanalės prekybos (angl. omnichannel) procesų tobulinimas ir vieninga komunikacija, reakcijos į rinkos pokyčius greitinimas, lanksti bei dar aktyvesnė komunikacija.

 

Galiu drąsiai teigti, kad sustyguoti procesai ir labai aiškūs tikslai leidžia kokybiškai konkuruoti jau net tik su įprastomis parduotuvėmis, bet ir su didžiaisiais pardavėjais internete.

 

Pirmieji Baltijos šalyse ir vieni pirmųjų „Euronics" aljanse (po šiuo ženklu veikia 8.800 parduotuvių 34 šalyse) įgyvendinome pirkimo patirtį gerinančius pažangiausius technologinius sprendimus (tarp jų - 40.000 elektroninių kainų etikečių ir savitarnos terminalai).

 

Apjungėme visus turimus duomenis į vieną ekosistemą ir pritaikėme kasdieninei veiklai, didinome skaitmeninės ir tiesioginės rinkodaros efektyvumą. Atnaujinome jau trečius metus vykdomą puikios pirkėjo patirties įgyvendinimą, kuris padeda nuolat gerinti aptarnavimo ir bendravimo kultūrą: matyti, girdėti, suprasti, suvokti ir įsiklausyti į klientą bei kiekvienam įmonės darbuotojui savo darbe kasdien padaryti bent po nedidelį žingsnelį tobulinant klientų aptarnavimą. Vyko daugybė kitų didelių ir mažų turinio, pardavimų skatinimo, tiesioginės rinkodaros projektų, kurie prisidėjo prie išskirtinės įmonės sėkmės.

 

 


Daugiau skaitykite Verslo Žiniose