<

LiMA žiniasklaidoje

 

Lemiamas pirmasis įspūdis: kaip įsirėžti kliento atmintyje?

Data: 2016 m. gruodžio 09 d.

Kiek reklamų atsimename?

 

Pranešėjas pasitelkė stulbinamą statistiką: „Kasdien sutinku nuo 5 iki 20 tūkst. prekių ženklų. Jei neišeinu iš namų – tai 5 tūkst., jei išeinu – gali siekti ir 20 tūkstančių.“ 2014 m. duomenimis, kiekvieną iš mūsų kasdien vidutiniškai pasiekia apie 362 reklamos, tačiau, pasak R. Skiauterio, šis skaičius dabar turėtų būti dar didesnis. „Jei prieš 15 metų vidutinis žiniasklaidos vartojimo laikas būdavo 4–5 valandos, dabar šis laikas išaugo iki 15 valandų“, – sakė jis. (...)

Plačiau...