<

LiMA žiniasklaidoje

 

Prekybos centruose - nuolaidų lietus?

Data: 2014 m. rugpjūčio 08 d.

Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas Simonas Bartkus teigia, kad į Rusijos draudimą įvežti prekes Lietuvos gamintojai galėtų pasižiūrėti kūrybiškai ir pakartoti akciją, kai pieno draudimo metu žmonės aktyviau pirko lietuviškus jogurtus ar varškę.

"Iš rinkodarinės pusės pasukti situaciją savo linkme, ypač produktų gamintojai, galimybių turi", - teigė jis.

Pasak S. Bartkaus, susidariusios geopolitinės situacijos kontekste Lietuvos piliečiai yra patriotiškesni ir lengviau įsitrauktų į skatinamas pirkti lietuvišką prekę akcijas.

"Manau, kad patriotiškumas dabar yra sustiprėjęs ir, manau, kad tiek prekybininkai, tiek gamintojai gali tuo pasinaudoti", - sakė jis.

Plačiau skaitykite