<

LiMA žiniasklaidoje

 

Kaip įtikinti portugalą vakarais valgyti apelsinus?

Data: 2014 m. spalio 01 d.

Tačiau pasinaudoti jau sukurtais įpročiais yra viena, o suprasti kaip juos sukurti ar keisti - visiškai kitas kelias. Neuromokslas atskleidžia daugiau apie įpročio struktūrą ir kaip įpročiai įtakoja mūsų elgseną. Tampa akivaizdu, kad, galvojant apie stiprų prekės ženklą, įpročio formavimas neturėtų būti paliekamas atsitiktinumui. Taigi, labai svarbu pradėti galvoti ne tik apie tai, kaip patenkinti emocinius ar racionalius vartotojo poreikius, bet taip pat ir apie tai, kaip "ištreniruoti" vartotoją įgyti tam tikrą įprotį.

TNS LT atstovės pranešime sužinosite:

- Ką svarbu žinoti norint pakeisti ar sukurti vartotojų įpročius?

- Kaip suderinti įprotį ir prekės ženklo įvaizdį?

- Neišnaudotos galimybės - kodėl kartais nepasiseka sukurti įpročio?

- Ko galima pasimokyti iš sėkmingų įpročių kūrimo pavyzdžių (Actimel, Oreo, Coca Cola)?

Pranešėja - Daiva Plauškaitė - Camacho Andrade. TNS rinkos tyrimų bendrovėje pastaruosius 10 metų Daiva Plauškaitė Camacho Andrade teikia strategines įžvalgas daugeliui sėkmingai verslą vystančių Lietuvos ir tarptautinių kompanijų, ypatingą dėmesį skirdama prekės ženklo pozicionavimo, įvaizdžio, komunikacijos strategijoms bei vartotojų poreikių segmentacijai. Daiva yra NeedScope metodologijos ekspertė Baltijos šalyse.

Seminaras tema "Vartotojo įpročių formavimas", skirtas pradedantiems, pažengusiems, patyrusiems specialistams, vadovams vyks pramogų klubo "Mega", konferencijų salėje (Rūdės g. 27a, Šiauliai), spalio 2 d. 17:30 val. (ketvirtadienį). Seminaras truks 1:30 val. Kaina: 45 Lt / 13 € + PVM (LiMA nariams - nemokamas).

Seminarą organizuoja LiMA Šiaulių skyriaus valdyba.

Skaitykite plačiau