<

LiMA žiniasklaidoje

 

[Verslo žinios] Pagrindinį pranašumą reikia ginti iš visų jėgų

Data: 2015 m. sausio 21 d.

Įmonės savo veiklos rezultatus ir atskirų padalinių veiklą matuoja įvairiais rodikliais, tačiau ne visada lygiavertė dalis atitenka rinkodaros veiksmų efektyvumo analizei. Tokiu atveju rinkodaros skyriams sunkiau apsiginti savo biudžetus ir įrašyti juos ne į išlaidų, o į investicijų eilutę.

 

„Nors įmonės auga, investuoja ir plečiasi, Lietuvoje dar nėra kultūros matuoti rinkodaros efektyvumą. Susiduriu su tuo tiek konsultuodama bendroves, tiek darydama tyrimus ar dalyvaudama konkursuose“, – teigia Rūta Gaudiešienė, sociologė, SIC tyrimų strategijų vadovė, „Password 2015 m.“ komisijos narė.

 

Rinkodarą, komunikaciją galima lygiai taip pat pamatuoti ir įvertinti, kokie pasirinkti sprendimai davė naudos, kurie buvo mažiau pastebėti, nors ir ne visi duomenys šiuo atveju būna lengvai pasiekiami.