<

LiMA žiniasklaidoje

 

„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Data: 2019 m. kovo 20 d.

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant reklaminės kampanijos torto, o aiškūs tikslai visuomet nuveda prie norimo rezultato.

 

Taip teigia Ieva Goštautaitė–Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA išrinkta į stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje, „Metų CMO 2019“.Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“, o nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

 

 

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo, kaip rinkodaros vadovės, sėkmę?

 

Didžiausią dėmesį kreipiame į lankytojų srautų rodiklio augimą valdomuose prekybos centruose, atstovaujamų prekybos centrų operatorių teigiamą pardavimų pokytį. Stebime ir reklaminių plotų nuomos valdomuose objektuose pardavimų dinamiką, metinį prekybos centro dovanų kortelių pardavimų augimą, lankytojo ir pirkėjo konversijos rodiklį, vidutinio krepšelio, čekių skaičiaus augimą ir kt. faktorius.

 

Visada dėmesio centre yra ir vartotojų pasitenkinimas, o kartu ir komandos motyvacija, iniciatyvumas, atsakomybė, atvirumas pokyčiams bei pasitikėjimas. Džiaugiuosi galėdama laikyti net 4 prekybos centrų rinkodaros vairą bei išplėtusi savo veiklos profilį iki viešbučių rinkodaros, investicijų objektų vystymo. Augantis atsakomybės krepšelis leidžia matuoti savo, kaip rinkodaros vadovės, sėkmę.

 

Kokie 2018 m. įgyvendinti projektai turėjo didžiausią įtaką atstovaujamo prekės ženklo vertės augimui?

 

Svarbiausiu veiksmu vadinu tikslią, inovatyvią ir planingą rinkodaros strategiją. Per metus įgyvendinome apie 50 reklaminių kampanijų: nuo pardavimų skatinimo, lankytojų srautų didinimo, įvaizdžio, iki lojalumo auginimo. Nemaža dalis projektų – didelio biudžeto, kai reklaminės kampanijos vertė siekia 20.000-160.000 Eur, tačiau turėjome kampanijų, įgyvendintų ir su 0 Eur biudžetu.

 

Kiekviena reklaminė kampanija turi iškeltus aiškiai pamatuojamus tikslus, t.y. gebėjimą įvertinti projekto naudą prieš investuojant ir galimybę identifikuoti tikslius faktinius duomenis po projekto įgyvendinimo.

 

 

Daugiau skaitykite Verslo Žiniose