<

LiMA žiniasklaidoje

 

„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas

Data: 2019 m. kovo 20 d.

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė. Sritys, kuriose prieš kelis metus buvai pionierius, tampa neaktualios, keičiasi poreikiai skoniams, pakuotėms, dizainui, saugumui. Kažkur nespėjai – lentynose nereikalingas.

 

Taip teigia Artūras Skairys, bendrovių „KG Group“, „Vilniaus Paukštynas“, „Kaišiadorių paukštynas“ Rinkodaros tarnybos direktorius, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA išrinkta į stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje, „Metų CMO 2019“. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“, o nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

 

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo, kaip rinkodaros vadovo, sėkmę įmonėje?

 

Vadovo sėkmė turėtų būt matuojama darbuotojų pavaldinių pasiekimais, lygiau kaip geras ir treneris apdovanojamas už komandos ar auklėtinio pasiekimus.

 

Aišku, kaip kiekviena pelno siekianti organizacija orientuojasi į ekonominius rodiklius, taip ir mūsų rinkodaros skyrius – ne išimtis. Svarbiausia pasiekti verslo rodiklius – EBITDA, ROA. Kartu matuojame ir rinkos dalį, prekių ženklų žinomumą, vartotojų nuomones, pasitenkinimo rodiklius ir t.t.

 

Kokie 2018 m. įgyvendinti veiksmai turėjo didžiausią įtaką atstovaujamų prekės ženklo ženklų vertės augimui?

 

Pradėjome prekiauti vištiena išauginta be antibiotikų, atnaujinus produktus bei pakuotes, marinuotų produktų kategorijoje augome daugiau nei kategorija, įvedėme visą eilę naujų gaminių, sustiprinome „Activus“ prekės ženklą, pristatėme visiškai naują mums kategoriją „LaMurr“ kačių ėdalą.

 

Stengiamės visose kategorijose orientuotis į aukštesnės pridėtinės vertės produktus, tai augina ir mūsų prekės ženklus, ir pačias kategorijas.

 

 

Daugiau skaitykite Verslo Žiniose